Четверг, 28.03.2024, 12:55
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Службовий етикет і його правила | Регистрация | Вход
Поиск
Меню сайта
Форма входа
c
1.ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

2.НОТАРІАТ В УКРАЇНІ

3.КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО УКРАЇНИ

4.КРИМІНАЛІСТИКА

5.ИСТОРИЯ ПОЛИТИЧЕСКИХ И ПРАВОВЫХ УЧЕНИЙ

6."МАЛА" СУДОВА РЕФОРМА В УКРАЇНІ

7.ОБЩАЯ И КРИМИНАЛЬНАЯ СЕКСОЛОГИЯ

8.ЮРИДИЧНА ДЕОНТОЛОГІЯ

9.АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ЮРИСТІВ ENGLISH FOR LAW STUDENTS

10.СЛОВНИЧОК ЮРИДИЧНИХ ТЕРМІНІВ

11.КРИМІНОЛОГІЯ

12.ЖИТЛОВЕ ПРАВО УКРАЇНИ

13.СУДОВА РЕФОРМА В УКРАЇНІ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ЕТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

Службовий етикет і його правила.

Оскільки ми розглядаємо проблемуділового спілкування, то з усього кола питань про етикет виберемо правила, що стосуються сфери службових взаємовідносин.Службовий етикет — це сукупність найдоцільніших правил поведінки людей на виробництві, у будь-якій організації (тут і далі під словом "організація" в сучасній етиці, психології, науці управління розуміють будьякі форми спільної діяльності людей фірму, завод, установу, інститут, концерн, фабрику тощо), що стосуються всіх їх членів. Дотримання правил і вимог етикету є обов'язковим для всіх, адже це сприяє створенню сприятливого клімату для людей, зайнятих процесом виробництва. Доведено, що добрий настрій позитивно впливає як на здоров'я людини, так і на продуктивність її праці. Не випадково великі фірми та корпорації створюють власні Кодекси честі чи Правила поведінки, в яких обумовлюють етичні норми взаємовідносин і правила етикету службовців.У книзі англійських консультантів з управління М. Вудкока таД. Френсіса наводиться такий епізод з роботи однієї англійськоїкомпанії: "Атмосфера засідання була складною і напруженою. При-сутні на ньому керівники підрозділів були розгублені. Вони спо-дівалися, що їхня філія дасть великий прибуток, але натомість зазнали істотних збитків. Виконавчий директор філії : "Нашестановище гіршим вже не може бути. Я готовий розірвати винних,але все ж, мабуть, треба проаналізувати проблему. У чому нашіпомилки?" Один із присутніх відповів: "Річ у тім, що ми поганоорганізовані, а у взаєминах колег недостатньо щирості та відкри-тості, порушуються етичні норми". Усі присутні погодилися, що етичніта соціально-психологічні проблеми керівництво філії не розв'язувало. Щоб забезпечити стабільні прибутки, усі мають працюватияк одне ціле, а не як зібрання окремих особистостей; крім того, всіповинні виконувати встановлені етичні правила поведінки наслужбі" [2, с. 241-242]. Цей приклад свідчить, що в міру того, якускладнюються виробничі завдання, що їх доводиться розв'язувати підприємствам, їх керівники дедалі більше розуміють, що поведінка працівників незалежно від посади має регулюватися загальноприйнятими етичними нормами, встановленими правилами службового етикету.

ttp://akadem1.at.ua/
monster



Бесплатный конструктор сайтов - uCozCopyright MyCorp © 2024