ВИСНОВКИ
• Спілкування є важливою формою людського буття, умовою життєдіяльності людей, способом їх об'єднання.
• Культура спілкування охоплює етичну та психологічну культуру, відповідні знання, необхідні для взаємодії, вміння застосовувати їх у конкретних ситуаціях.
• Високий рівень культури спілкування характеризується гуманістичними установками, в основі яких лежать гуманістична етика та гуманістична психологія.
• Гуманістична етика та гуманістична психологія орієнтують на те, що людина є мірою всіх речей.
• Спілкування є важливою формою людського буття, умовою життєдіяльності людей, способом їх об'єднання.
• Культура спілкування охоплює етичну та психологічну культуру, відповідні знання, необхідні для взаємодії, вміння застосовувати їх у конкретних ситуаціях.
• Високий рівень культури спілкування характеризується гуманістичними установками, в основі яких лежать гуманістична етика та гуманістична психологія.
• Гуманістична етика та гуманістична психологія орієнтують на те, що людина є мірою всіх речей.
• Для успішного спілкування треба створювати умови, які сприяли б самоактуалізації та самореалізації співрозмов¬ників, їхній продуктивній співпраці
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Андреева Г. М. Социальная психология. — 2-е изд. — М., 1988.
2. Гриншпун И. Б. Введение в психологию. — М., 1994.
3. Добрович А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене об¬щения.- М., 1987.
4. Конева Е. В. Психология общения: Учеб. пособие.— Ярос¬лавль, 1992.
5. Лисина М. И. Проблема онтогенеза общения. — М., 1986. — С. 11-14.
6. Лозниця В. С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. — К.,
1997.
7. Лунева О. В., Хорошилова Е. А. Психология делового обще¬ния.- М., 1980.
8. Малахов В. А. Етика: Курс лекцій. — К., 1996.
9. МесконМ. X., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М, 1992.
10. Мицич П. Как проводить деловые беседы: Пер. с серб.-хорв. — М, 1987.
11. МонтенъМ. Опыты. - Кн. 3.- М., 1979.
12. Основи психології / За ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. — К., 1995.
13. Психология и этика делового общения / Под ред. В. Н. Лаври-ненко.- М., 1997.
14. Словарь по этике / Под ред. А. А. Гусейнова, И. С. Кона. — М., 1989.
15. Современный маркетинг / Под ред. В. Е. Хруцкого.— М., 1991.
16. Человек в системе наук / Отв. ред. И. Т. Фролов. — М., 1989.
17. Фромм Э. Психоанализ и этика. — М., 1998.
18. Шеломенцев В. Н. Этикет и культура общения. — К., 1995.
1. Андреева Г. М. Социальная психология. — 2-е изд. — М., 1988.
2. Гриншпун И. Б. Введение в психологию. — М., 1994.
3. Добрович А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене об¬щения.- М., 1987.
4. Конева Е. В. Психология общения: Учеб. пособие.— Ярос¬лавль, 1992.
5. Лисина М. И. Проблема онтогенеза общения. — М., 1986. — С. 11-14.
6. Лозниця В. С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. — К.,
1997.
7. Лунева О. В., Хорошилова Е. А. Психология делового обще¬ния.- М., 1980.
8. Малахов В. А. Етика: Курс лекцій. — К., 1996.
9. МесконМ. X., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М, 1992.
10. Мицич П. Как проводить деловые беседы: Пер. с серб.-хорв. — М, 1987.
11. МонтенъМ. Опыты. - Кн. 3.- М., 1979.
12. Основи психології / За ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. — К., 1995.
13. Психология и этика делового общения / Под ред. В. Н. Лаври-ненко.- М., 1997.
14. Словарь по этике / Под ред. А. А. Гусейнова, И. С. Кона. — М., 1989.
15. Современный маркетинг / Под ред. В. Е. Хруцкого.— М., 1991.
16. Человек в системе наук / Отв. ред. И. Т. Фролов. — М., 1989.
17. Фромм Э. Психоанализ и этика. — М., 1998.
18. Шеломенцев В. Н. Этикет и культура общения. — К., 1995.
ttp://akadem.at.ua/
monster
monster